luni, 2 noiembrie 2009

Seara buna,

Va doresc!

Trecand pe alte fasii ale relatarii, m-am hotarat sa imi fac fiecare zi mai senina, daca meteorologic vorbind, toamna nu tine cu mine sau cu altii. Da, vreau sa fac cate ceva pentru mine si nu, nu sunt egoista :)
Pentru maine deja am vorbit ce sa facem, una din chestii ar fi ca vreau sa imi iau o plantutza, una colorata foarte. Apoi, ca purcelusul a devenit cam prea darnic cu rasa umana, niste Upsavit si Echinaceea n-ar strica. Dupa sau inainte, depinde de timp, mergem... chiar, unde? Aaa, da, sa cascam ochii prin magazine? Sau la foto? Sau sa mancam pe undeva? Sau la baut? Corect, asta cu magazinele, am ceva sarbatoriti luna asta, deci n-ar fi rau sa ma orientez ce, cui si ce ii iau cadou. Pentru Mirandoleasca deja m-am gandit, oricum nu poate sa comenteze, intotdeauna am avut inspiratie pentru ea.
Ciudat, cadourile pe luna asta incep chiar cu al meu :)) O fi rau sa te plangi de asta? Chiar, de ce pe majoritatea nascuti in noiembrie ii cheama Andrei/Andreea? Stiu, stiu, pe 30 e Sf. Andrei. Si totusi, si de ziua mea e un Sf. Andrei si nu ma cheama Andreea. Oricum, la mine ar fi lipsit de logica, din moment ce si pe sora-mea o cheama Andreea.
Da, ramasesem la gargara cu o viata mai frumoasa, parca scoasa din spoturile diverselor reclame la hipermarket-uri sau campanii sociale. Pai da, chiar si niste "nori din aia fotogenici" (via Andrei) iti fac o zi shitty mai draguta, cel putin. Si un somn bun, cu draperiile trase. Asta dupa ce toata noaptea te-ai fatait, doar, doar dormi si tu. Nu, in schimb ai trantit suficient de tare telefoane si ce ai mai prins, de ai sculat tot blocul, de colegele din camera n-as sti ce sa zic, cred ca mi-au urat toate cele bune :D Cand sa dormi mai bine, ia ghici, trezirea! Da, stiu, ghinion. Dupa ce s-a dezbatut indelung cazul unei fetite de 5 ani cu faringita, iritabilitate SNC si nu mai stiu ce (ce am putea sa ii dam???), iaca cine vine acasa, presteaza munci de studenta constiincioasa si apoi doarme de uita ca e cazul sa te mai si trezesti, nu de alta, dar n-ai terminat munca studenteasca. Sculat, papat, continuat procesul de studiu amanuntit, evident citind prin foi, nu pe foi, apoi, incepe sesiunea de cautat aparate foto. Cel putin 3 pareri pana acum. Mai asteptam, mai studiem. Mi-am potolit si fixul asta.

Bun, maine stim ce e de facut. Dat test, luat nota mare, pierdut vremea la scoala cu sinteze inutile ale unor substante ce nu se mai folosesc de zeci de ani, ca, deh, minti luminate... Ce e mai rau a trecut deja, daaa, trezirea de dimineata. Vine partea a mai frumoasa, hang out-ul :)
Ma dor degetele de la scris, mai degraba as continua vizionarea filmului de aseara, pentru ca, nu, nu pot vedea un film 2 ore cap-coada. Mi-ar trebui un sedativ pentru asa ceva, la care cred ca o sa apelez, sa evit ochii umflati de maine si telefoane trantite la 3 dimineata. Ca tot veni vorba de telefoane, cred ca imi trebuie si un alt telefon, nu de fitze, ci pur si simplu pentru ca daca va mai culisa mult, s-ar putea multiplica cu 2, un ecran si o tastatura => as cam avea ceva pentru lista de Craciun. Parca vad ca mai mult de niste portocale, o ciocolata si un "Craciun fericit!" nu pupam :))

Trebuie sa fac incheierea. N-o mai fac, nu mai stiu cum.

Minti luminate sa aveti!

Lorena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu